0
Skip to Content
Landelijk Expertisecentrum Jonge Kind
Actueel
Nieuws
Kalender
Expertisecentrum
Oprichting
Over ons
Samenwerken
Organisatie
Samenwerking met lectoraten
Thema's
Onderzoek
Onderzoekskader
Leeftijdsafbakening
Uitgangspunten handelen
Onderzoekslijn - Spelontwikkeling en spelbegeleiding
Onderzoekslijn - Jongekindprofessionals samen opleiden
Onderzoekslijn - Volgen van ontwikkeling van jonge kind
Onderzoekslijn doorgaande lijn peuter-kleuter
Kennisbank
Wetenschappelijke bronnen
Inhoudelijke bijdragen
Praktijkvoorbeelden
Observatievolgsystemen
Leestafel
Handreiking
Pilots
Jonge kind
Oudere kind
Secondary Nav
Contact
Nieuwsbrief
English
Landelijk Expertisecentrum Jonge Kind
Actueel
Nieuws
Kalender
Expertisecentrum
Oprichting
Over ons
Samenwerken
Organisatie
Samenwerking met lectoraten
Thema's
Onderzoek
Onderzoekskader
Leeftijdsafbakening
Uitgangspunten handelen
Onderzoekslijn - Spelontwikkeling en spelbegeleiding
Onderzoekslijn - Jongekindprofessionals samen opleiden
Onderzoekslijn - Volgen van ontwikkeling van jonge kind
Onderzoekslijn doorgaande lijn peuter-kleuter
Kennisbank
Wetenschappelijke bronnen
Inhoudelijke bijdragen
Praktijkvoorbeelden
Observatievolgsystemen
Leestafel
Handreiking
Pilots
Jonge kind
Oudere kind
Secondary Nav
Contact
Nieuwsbrief
English
Folder: Actueel
Back
Nieuws
Kalender
Folder: Expertisecentrum
Back
Oprichting
Over ons
Samenwerken
Organisatie
Samenwerking met lectoraten
Thema's
Folder: Onderzoek
Back
Onderzoekskader
Leeftijdsafbakening
Uitgangspunten handelen
Onderzoekslijn - Spelontwikkeling en spelbegeleiding
Onderzoekslijn - Jongekindprofessionals samen opleiden
Onderzoekslijn - Volgen van ontwikkeling van jonge kind
Onderzoekslijn doorgaande lijn peuter-kleuter
Folder: Kennisbank
Back
Wetenschappelijke bronnen
Inhoudelijke bijdragen
Praktijkvoorbeelden
Observatievolgsystemen
Leestafel
Handreiking
Folder: Pilots
Back
Jonge kind
Oudere kind
Folder: Secondary Nav
Back
Contact
Nieuwsbrief
English
Amerikaans onderzoek naar de doorgaande lijn in het geven van instructie van  voor-  naar vroegschool
Spel, Spelend leren, doorgaande lijn naar PO, samenwerking onderwijs Paula Harte-Lejk 03/09/2024 Spel, Spelend leren, doorgaande lijn naar PO, samenwerking onderwijs Paula Harte-Lejk 03/09/2024

Amerikaans onderzoek naar de doorgaande lijn in het geven van instructie van  voor-  naar vroegschool

Laura M. Justice, Hui Jiang, Kelly Purtell, Tzu-Jung Lin, T.J. en Arya Ansari

Read More
Amerikaans onderzoek: Opvattingen van onderwijsprofessionals over (vroege- en voor)schoolse competenties, hoe die verschillend begrepen worden hetgeen kan leiden tot gemiste aansluiting
Spel, Spelend leren, doorgaande lijn naar PO, samenwerking onderwijs Paula Harte-Lejk 03/09/2024 Spel, Spelend leren, doorgaande lijn naar PO, samenwerking onderwijs Paula Harte-Lejk 03/09/2024

Amerikaans onderzoek: Opvattingen van onderwijsprofessionals over (vroege- en voor)schoolse competenties, hoe die verschillend begrepen worden hetgeen kan leiden tot gemiste aansluiting

Tashia Abrya, Scott Latham, Daphna Bassok en Jennifer LoCasale-Crouch (online 17 January 2015)

Read More
Versterken van inhoudelijke samenwerking tussen vroeg- en voorschool en de onderbouw van PO: beleid/regelgeving en routines in Boston
Spel, Spelend leren, doorgaande lijn naar PO, samenwerking onderwijs Paula Harte-Lejk 03/09/2024 Spel, Spelend leren, doorgaande lijn naar PO, samenwerking onderwijs Paula Harte-Lejk 03/09/2024

Versterken van inhoudelijke samenwerking tussen vroeg- en voorschool en de onderbouw van PO: beleid/regelgeving en routines in Boston

Meghan P. McCormick, Christina Weiland, JoAnn Hsueh, Michelle Maier, Rama Hagos, Catherine Snow, Nicole Leacock, en Laura Schick (2020)

Read More
LECJK_logo_wit.png

Copyright ©
Landelijk Expertisecentrum Jonge Kind

Expertisecentrum

Over ons
Nieuws
Thema’s
Nieuwsbrief

Juridisch

Privacy
Disclaimer

Contact

Contactformulier